Nagyon szépen kérlek! :)

Tudom, hogy idegesítő, hogy minden második oldalon egyfolytában kommentekért könyörögnek, de tényleg fontos minden visszajelzés(akár pozitív, akár negatív)!
Nekem tényleg fontos, hogy látom, elolvastátok. Nem kell regényt írni, pár szó is elég. Köszönöm!


2010. augusztus 22., vasárnap

Zárás? Szünet?

Igen, vége. Ideiglenesen vagy végleg? Nem tudom.



- Ha akarod, elolvasod, ha nem, nem, de én ezt akkor is kiírom magamból. -

Amikor elindítottam a másik blogomat, úgy voltam, hogy csak novellák fognak felkerülni, de végül elkezdtem egy hosszabb fanfictiont. Azért nem voltam biztos abban, hogy el kell kezdenem, mert sokszor csinálok olyat, hogy elkezdek valamit, aztán nem érdekel, és úgy hagyom, ahogy van. Ennek ellenére el kezdtem a Zongoraszót.

Amikor elindítottam ezt a blogot, még javában írtam a másikat, és egy csomószor voltam úgy, hogy azt abbahagyom és csak erre koncentrálok. Végül elkészültem a másikkal, és csak ezt kellett írnom. Heti egy friss, nem olyan nehéz.

Reménykedtem, hogy lesz időm írni, hogy lesznek ötleteim, meg minden, viszont egyre nem gondoltam: hogy nem lesz kedvem folytatni... Pedig így van. Nem tudom magam rávenni arra, hogy leüljek, megragadjam a billentyűzetet, megnyissam a Wordöt és írjak. Twilight-mániám egy kicsit lecsillapodott, de pont annyira, hogy nemcsak írni, de még olvasni sincs kedvem fanficeket.

Már legalább két fejezetet úgy írtam meg, hogy szinte szenvedés volt - ennyire nem érdekelt már. Többször voltam úgy, hogy kinyírom Bellát és akkor vége, de nem volt szívem hozzá. Végig akartam írni, hátha van valaki, akinek tetszik, amit írok, de nem megy. Ha folytatnám, akkor tuti óriási nagy baromságok lennének benne, mert már nincs kedvem gondolkozni a dolgokon.

Nem tudom, van-e olyan, akinek hiányozni fog ez a blog - gondolom, nincs -, de nekem azért igen.

Vége vagy csak szünet? Hát ezt nehéz megmondani. Eléggé kiszámíthatatlan vagyok, és van úgy, hogy egyik nap megőrülök valamiért, másik nap meg már szinte utálom. Ezért is húztam ilyen sokáig ezt a zárást. Tehát előfordulhat, hogy valamikor egyszer csak felrakok egy új fejezetet, de nem valószínű.

Kiraktam egy szavazást, hogy olvasnátok-e tőlem nem misztikus sztorit is, és ötvenből harmincnégyen(!) azt válaszolták, hogy olvasnák - köszönöm, de egyrészt nem hiszem, hogy tényleg mindenki közületek olvasná, másrészt pedig nem biztos, hogy lesz. Volt egy jó ötletem(ezért is indítottam el a szavazást), de azt biztos, hogy nem fogom megírni. Aztán van egy másik ötletem, amiből még bármi kisülhet, sőt, van egy olyan ötletem is, ami misztikus. Hogy megírom-e őket? Nem tudom.

Sajnálom, hogy előre láthatólag nem lesz friss, és bocsánat minden bloggeres írótól, hogy nem olvasom tovább a művüket.

Másik blogomra még be lehet nézni, mert novellák azért még kerülhetnek fel. Ha valaki kiír egy pályázatot, vagy hall egy pályázatról, azért szólhat. :D

Puszi: Nickyy.

8 megjegyzés:

  1. szia!
    nagyon sajnálom, hogy nem folytatod tovább az írást:( hiányozni fog ez a blog de mivel kint vagy a bloglistámon ezért rám biztos számíthatsz ha néhanapján mégis fölraksz egy-egy fejezetet:D kár h nem lesz több feji mert érdekelt a folytatás, de abban igazad van h az utolsó egy-két fejezet nem sikerült olyan jóra mint a többi:( (ettől függetlenül persze azok is jók lettek) azért örülök h eddig olvashattam ezt a blogot:)
    sok sikert a továbbiakban!:D
    puszi:CC&EC

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nagyon sajnálom ezt az egészet! Szerintem szuper ez a történet, meg minden. Nagyon kíváncsi vagyok pedig a végére... De ez a te döntésed, hogy írod e tovább. Remélem nem hagyod abba, nekem ez az egyik kedvenc blogom! Én mindig is vártam/várom az új fejezeteket. Remélem lesz energiád folytatni, de mint mondtam a te döntésed. Ha lesznek további fejezetek RÁM SZÁMÍTHATSZ! De szerintem másokra is, mint CC&EC-re. További sok sikert!!!!

    PUSZI!

    VálaszTörlés
  3. szia
    amit lerírtál, teljesen érthető. már én is úgy vagyok vele, hogy nem akarom írni a Red Night-ot. ezért van kevesebb friss. én meg tudom azt csinálni, mivel a végén vagyok, hogy összehozom az utolsó fejezetet. de te még nagyon az elején vagy. én azt mondom, ne hagyd abba végleg. egy kis időre van szükséged, és aztán minden a régi lesz:) én is sorra találom ki az új fanficeket, most például egy TVD-set kezdtem el írni...
    én nagyon szeretem a törid és nem szeretném ha abbahagynád
    puszi Melanie

    VálaszTörlés
  4. Szia.
    Nagyon sajnálom, hogy nem fojtatod a töridet. Tudom, hogy most milyen érzés ez az egész, én is pont így vagyok. Imádok blogokat olvasni, vagy egy milliót olvasok, és van egy blogom is, amire nincs kedvem írni. Úgy egy pár napja jött rám ez az egész. De már azon gondolkoztam, hogy bezárom, de sajnálnám. És ez olyan rossz. Van rajta egy befejezett, meg egy most kezdett is, szóval nem tudom. Hiányozna ez az egész. Na meg a suli miatt is nehéz lenne fenntartani.
    Na de elég a lelki fröccsből. :D
    Szóval remélem, nem zárod be, és amikor újra kedved támad, írsz :D
    Sok puszi: Dóry

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Köszi mindenkinek, aranyosak vagytok. :D
    Valamiért örülök, hogy nem vagyok egyedül ezzel az érzéssel, és talán egyszer folytatom, majd meglátjuk.
    Nekem is nagyon hiányozna, sőt, már most is hiányzik ez a blog, és úgy érzem, hogy egy kicsit csalódást okoztam nektek ezzel, de ettől függetlenül nem szeretném összecsapni és csak azért is, kedvtelenül megírni... Amúgy igen, azt még én sem vettem bele, hogy suli mellett még kevesebb időm lenne írni.
    Egyébként most is folyamatosan jönnek az újabb és újabb ötletek, amiket jó lenne megírni(egyik sem fanfic, abba már nem is mernék belekezdeni), de az a baj, hogy mi van, ha elkezdem, aztán úgy hagyom a levegőben válaszok nélkül, mint ezt? Már így is lelkiismeret-furdalásom van emiatt, és akkor mi lenne...
    Na mindegy, majd eldől, hogy mi lesz, hogy lesz. :)
    Nickyy.

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Öhm, szerintem hagyd a fenébe ezt a blogot, nyugodtan zárd be. Hasonló a természetünk, így bízom abban, hogy nálad is hatni fog, ami nálam. Na mindegy, te dolgod, én nem sajnálom, én örülök, hogy a talpadra álltál végre. Tedd azt amit akarsz, ne engedd, hogy másoktól függjél, mert baj lehet belőle hosszú távon.
    Crystal

    VálaszTörlés
  7. Szia, Crystal!
    Én szerettem ezt írni, és még előfordulhat, hogy valamikor megint kedvem lesz hozzá, szóval ezért végleges zárásról nem akarok beszélni. Az utolsó két fejezet volt az, amit nagyon nehezen írtam meg, de azért úgy gondoltam, hogy ez csak azért van, mert utálom a magyarázó-részeket. A Zongoraszóban is volt néhány olyan pillanat, amikor arra gondoltam, hogy bezárom a blogot, és akkor minden meg van oldva. De megírtam. És én személy szerint imádom az utolsó fejezetet.
    A "ne engedd, hogy másoktól függjél" nagyon talált. Utálom, ha valamit időre kell megcsinálni, és itt megígértem, hogy heti egyszer lesz friss. Szóval, végül is úgy éreztem, hogy meg kell csinálnom, ha törik, ha szakad.
    Köszönöm, hogy írtál! :)
    Nickyy.

    VálaszTörlés
  8. Remek, azért örülök, hogy valamit segíthettem. :)
    Crystal

    VálaszTörlés