Nagyon szépen kérlek! :)

Tudom, hogy idegesítő, hogy minden második oldalon egyfolytában kommentekért könyörögnek, de tényleg fontos minden visszajelzés(akár pozitív, akár negatív)!
Nekem tényleg fontos, hogy látom, elolvastátok. Nem kell regényt írni, pár szó is elég. Köszönöm!


2010. augusztus 2., hétfő

Kimagasló tehetségek díja


Nagyon-nagyon szépen köszönöm, Nikuska94! (http://micsodavampirfanfic.blogspot.com/)
1. Megköszönöd, akitől kaptad, nevét belinkeled.
2. Kiteszed a képet.
3. Megosztasz 5 olyan pici titkot, amit még nem tudunk, rólad, vagy a töriről.- Szigorúan tilos olyat, amit már felhasználtál másik díjnál...
4. Továbbadod annak az 5 embernek, aki szerinted a legjobban megérdemli.:)
5 dolog...
Na jó, ez most már nem ér. :D Annyi mindent elárultam már, most már ti jöttök. xD
A töriről...
1. A címe eredetileg angolul lett volna(Friend or Enemy?), de eléggé hülyén hangzott, úgyhogy átírtam Barát vagy Ellenség?-re.
2. Sokan arra számítanak(gondolom), hogy mindjárt megjelenik Edward, összejönnek Bellával, és vége. Eredetileg is valami hasonló lett volna, de kicsit átírtam, a vége pedig még nincs meg, szóval nem tudom, hogy egyáltalán találkoznak-e még... :)
3. Alapból nem lett volna benne sehogyan sem a Volturi, de én imádom őket, és sikerült beleraknom. :D
4. Sebastian sok mindenben hasonlít Aróra, de ő nem gonosz és nem akar uralkodni mindenki felett.
5. Próbálom az eredeti karaktereket úgy visszaadni, ahogy Meyer, de valószínűleg ez nem nagyon sikerül... :/
5 ember, aki megérdemli:
Nem tudok többet most így hirtelen. :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése